Hur var Yoga-upplevelsen för en Rookie som mig då?

Diana tycker / yoga / Permalink / 0
Tiina som är min gamla klasskompis är grundare och VD till Holy Heart och Holy Heart Space. Kolla in hennes hemsida här.  Hon har verkligen hittat sin grej och utbildat och armbågat sig fram till att bli så pass framgångsrik som hon faktiskt är. Hållt pass på the Nike Blast och designar smycken som verkar användas av var och varannan yogafrälst. Grymt inspirerande att se någon gå sin helt egna väg i lilla Gällivare. 
 
Jag och syster testade alltså Core Flow vilket är en lite tuffare typ av Yoga med mycket fokus på bål- och magstabilitet. Helst sinnesjukt häftig upplevelse! Att så små rörelser kan göra så mycket för musklerna var grymt häftigt. Hade träningsvärk dagen efter må jag lova;-) Även om det var riktigt grymt att testa så tror jag ändå inte riktigt att det är min grej. Saknar att dra och lyfta tungt, saknar att ta iiiii! ;) 
 
...Men man kan aldrig veta utan att prova, inte sant?:D 
 
 
 
Till top