Skrik och ny övning!

Gym / Permalink / 1
Jag citerar min instagram; Ja, jag står o skriker åt min spegelbild. På huk i omklädningsrummet. Fullt normal, fullt normal. Men de där axlarna börjar faktiskt sakta men säkert ta sig. Ben o axelpress idag. #nöjdigen #högpåendorfiner #älskarattvaratillbaka #shoulders
 
Jag måste säga att den där facebookgruppen verkligen lyckas med sitt syfte. Jag har ännu en anledning till att gå ner på gymet eftersom jag satt upp mitt mål om 100 genomförda pass till midsommar. Ikväll blev det pass 8/100. Ben i ett fullsmockat gym. Drog rekord i vader på 85 kg och är tillbaka på alla övriga övningar efter december"ledigheten" vilket känns riktigt riktigt riktigt skönt. Man kommer tillbaka snabbare än vad man tror! 
 
Avsslutade passet med att superseta squats och axelpress.
Mycket märklig kombo, men eftersom både stång och smith var upptagna och jag inte ville göra viktlösa knäböj ute bland folk tippade jag bort till konditionsrummet där det står en äldre form av maskin för vader som är tänkt att man skall lägga vikterna på axlarna och häva sig på tå- Denna stod jag istället och lyfte ovan huvud för axelpress och fick förvånansvärt bra kontakt. Kul med nya övningar! 10 pressar, 20 knäböj *4 och heeeelt slut när jag gick hem. 
 
M.y.c.k.e.t nöjd. Natti!
 
#1 - - Elin:

Länken till facebookgruppen funkar inte för mig. :( Vad heter gruppen? :)

Svar: åh:( Den heter "100 pass innan midsommar". Det är nog förresten ett evenemang när jag tänker efter, men prova söka:)
Diana

Till top