Lördagsgodis och intervjuad av Kristianstadbladet

Gym / Gym, abs, kristianstadbladet, yollibox / Permalink / 0
 
I lördags var jag barnfri och gräsänka precis hela dagen och tog en sån där vadskajaghittapåidagdå-dag. Älskar oplanerade tider som kan ägnas åt mig själv. 
 
Började dagen med nästan 7,5 km långpromenad där jag lyssnade på poddar från P3 Verkligheten. Rensade tankarna. Bytte av till soffan och några avsitt av Californication och sedan avsutade jag kvällen på gymmet som var helt folktomt med ett mag- och bröstpass.(Och så lite Yollibox på det. Kan knappast bli bättre!)
 
Jag blev intervjuad av Kristianstadbladet häromdagen och imorgon är det fotografering till tidningen. Jag är så nervös så jag kräks faktiskt. Haha. Svårt att posera med hantlar utan mitt warriorface;-) Hoppas det blir bra. Artikeln skall komma med i en hälsobilaga om några veckor. I'll keep u posted! 
Till top