Jag har saknat er!

Allmänt / Permalink / 2
Har det varit ömsesidigt? ;-) 
 
Vad säger ni om att damma av denna blogg och köra lite höstinspiration tillsammans! Jag vill dela med mig av vad som händer, vad jag lär mig och hittar på. 
 
 
Det har blivit mycket träning och mycket god mat i sommar, träningen har skett både på gymmet men främst hemma i trädgården faktiskt. Vi har asat hem ett traktordäck som är utmärkt helkroppsträning att välta/lyfta omkring på och en boxningssäck för cardio. Man behöver mest fantasin för att bygga sig ett grymt trädgårdsgym;-)
 
Jag tog en total paus vad gäller kostschema under sommaren och har verkligen njutit av varenda tugga av just det jag varit sugen på. Detta tycker jag att man skall få göra om man känner att kroppen (eller psyket) behöver det. Jag känner att detta gett mig en sundare inställning till maten och att jag nu längtat efter att återgå till speciellt regelbundna tider igen i samband med att man börjat jobba. :) 
 
 
 
Vi hörs snart igen ma peeps! 
 
 
#1 - - Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo:

Ge mig massor av hemmatränings tips! Har blivit ensamstående under sommaren och att smita iväg till gymmet under kvällen är numera omöjligt.

Svar: Hej! Oj hoppas att det gått så smidigt som det bara går. Ibland kan livomvälvande förändringar faktiskt vara nyckeln till en bra livsstilsförändring även för en själv. :D Absolut skall jag göra det! Har tänkt lägga upp en liten hemmaträningsbank man kan använda sig av när fantasin tröter.
Kul att se dig och att du är kvar!:)
Diana

#2 - - Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo:

Det är kaos just nu, och kroppen har ju reagerat där efter med viktuppgång osv. Så ja, allting är inte på topp men så fort jag blir lite starkare psykiskt så tar jag tag i hemmaträning och kanske då sakta men säkert kan börja forma kroppen igen. Kram

Till top