Ååååååhej åhååå

Gym / Permalink / 0
Jag satt framför min byrå med träningskläder sent igårkväll och nästan grät för att det kändes sååå jobbigt att gå ner till gymet. Ringde Päran som med all rätt inte gav någon medömkan eller sympati utan helt enkelt sa "Ner och träna med dig!" Sagt och gjort...
 
När jag gick förbi boxningsrummet kunde jag inte låta bli. Hörde hur Rocky viskade mitt namn. Haha. Gick in och slog ut lite agressioner i nästan 20 min. 
Därefter löpintervaller 10 min
Tuuuunga roddrag i 5 min 
 och avslutade med vader och baksida lår
 
Det kändes bättre, men fortfarande surt. Jag är ok med insikten om att man tappar muskelmassa under en vila, men tyvärr fortfarande väldigt bitter över att jag ätit in mina muskler i så mycket fett. Päran påminde mig dock om att man också samlar på sig mycket vätska när det blir tvärstopp sådär, så en liten tröst...
 
Men idag beslutar jag mig dock för att strunta blanka fan i det. Ja det är surt, men vad hjälper det att gråta över spilld mjölk? Får helt enkelt försöka mjölka ny istället. Haha. Nu kör vi! 
Till top