HEJ nytt år!

Mål / Permalink / 2
OJ vilken comeback?! Går från hus-hets till jul-hets och bloggen blev återigen lidande. Haha. 
Men ni hänger kvar härinne, vilket jag blev mycket glatt överraskad av! :D 
 
Livet har rullat på och julen kommit och gått. Än en gång med mindre träningskvantitét än önskvärt, men dock har det blivit av då och då. Jag och hjärtat är dock båda två åter på banan vad gäller att komma tillbaka med storslam. 
 
Jag har inte avlagt några nyårslöften. Däremot har jag satt upp mål för 2014. Och de ser ut såhär: 
 
- Minst 100 genomförda pass innan midsommar. En grupp jag hittade på facebook. Bör inte bli några svårigheter. 16 pass per månad. 4 pass per vecka. 
- Kunna ta 250 kg i benpress innan mars.
- Kunna knäböja 100 kg innan mars. 
- Nå 85 kg tills den siste mars. Jag vill kunna söka min bröstop. 
- Bibehålla vikt 85-88 kg tills sommaren då jag hoppas vara i mitt livs form.  
- Kunna ta 270 kg i benpress innan året är slut. 
 
Hur ser era mål ut för det nya året? :) 
 
 
 
 
#1 - - Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo:

Åh jag önskar att jag skulle gå ner sisådär tio kilo och strama åt kroppen. Jag har alltså gått upp tio jäkla kilo sedan jag slutade träna och maten sket sig totalt, ångst som bara den. MEN nu har jag bytt gym och är på banan igen hoppas jag =)

Svar: Smart at byta gym så du får nya miljö och nya människor som inte känner till dig sen innan. Det skulle lätta på mina hjärnspöken iaf. :) Släpp ångesten och gör det du kan med det du har här och nu:D DU klarar det. En dag i taget. Ett pass i taget. Börja med o träna o ta maten när du väl fått rutin på träningen. Då blir man mer sugen att ta tag i den biten med. (Y)
Diana

#2 - - Madde:

Heja Heja

Svar: Tack för att du är härinne o hejar!:D
Diana

Till top