Vi åkte till Grand Prix i Malmö!

Allmänt / Bodybuilding, Mässa, Sweden Grand Prix, Womens Physique / Permalink / 0
Jag (Vi) har velat se en riktigt Bodybuilding-tävling så länge nu att när vi fick reda på att Madde skulle ställa upp i Womens Physique-klassen så nära som i Malmö var vi tvungen att åka dit. Sweden Grand Prix är en lite mindre tävling som förutom tävlingarna även erbjöd en liten mässa vid ingången. Massor av goodiebags och gratissaker samlade jag på mig. :) 
 
SÅ inspirerande miljö! SÅ häftigt att få känna tillhörighet med en grupp människor som alla är där av samma intresse. SJUKT häftigt! För en tjej som aldrig sportat eller tillhört ett lag var detta en first time och en riktig kick!
 
Womens Physique. Madde ses i svart bikini! Heja tjejen sikken utstråling på scen!!! 
 
Madde slutade på en sjätteplats. Vi var många som tycker henne vara förtjänt av en bättre placering så det var synd, men jag hoppas och tror hon ändå är nöjd med sin insats. Hon är en riktig förebild för mig iaf! 
 
Alla bilderna kommer snart att kunna ses på muscle.se (Väntar med spänning) 
 
Goodies med oss hem ♥
 
 
Till top