Reklamfotografering gjord.

AKTUELLT / Fotografering, Serny, Serny Pernebjer, Wallenbergs Skor / Permalink / 2
Fotograferingen som jag talade om blev av förra måndagen och det var så sjuuukt roligt! Det är till en reklamkampanj för Wallenbergs Skor som redan finns ute, men reklambyrån ville ha fler ansikten (och fötter) så snart ser ni säkert mig på en poster eller bil (!) kring en skobutik nära dig;-) 
  
 
Jag var på plats i Fotograf Serny Pernebjers studio och han är verkligen så duktig! Galet grymma bilder hänger på hans väggar och han besitter en personlighet som gör det svårt att inte kunna koppla av. 
 
 
Jag blev även tillfrågad att ställa upp som modell i hans genre "Atleter". Även om jag var kaxig och kände mig bra efter denna fotograferingen så vette tusan om jag kan se på mig själv som en "Atlet"? Haha. Skall man våga?!  
 
#1 - - Lisa :

Det är klart!

Svar: Ja jag skrev jäkla och bokade tid i vecka 49:D Iiih. spännande !
Diana

#2 - - Lisa Bergkvist:

Well done! You go girl, kommer bli super!!!!

Till top