Jag känner mig sprudlande!

Inspiration / Permalink / 0
För första gången på väldigt länge har jag en energi som är helt sanslös. Om det är på grund av våren och solen, eller vad det beror på vet jag inte- men det spelar ingen roll. 
 
JAG NJUTER.
 
-Jag har slagit mitt all time high vad gäller tränad tid/månad sedan jag började träna 2011.
 
Ser ni?! Månaden är inte ens över! En hel vecka kvar att öka på den där stolpen. En ökning med 600% från sjukdomsfebruari och deppvintern. Haha. LOVELY!
 
UPDATE. Slutade på över 27 timmar yeeey!:D 
 
 
-Jag har bättre självförtroende och tillit till mig själv än vad jag haft på mycket länge. 
 
Jag håller huvudet högt när jag går in på gymet. Jag råkade väga mig igår och den visade betydligt mer än vad jag trodde, men det bekommer mig inte! Jag har hög tilltro till mig själv och den insats jag gör/kommer göra för att nå mitt livs form sommaren 2014. Jag har byggt muskler. Jag märker stor skillnad över armar, axlar och lår och jag är stolt över detta. Att man har hull över detta är inget konstigt. Snart påbörjas avskalning med en spännande och peppande inställning:D 
 
 
-Jag har slutat röka! 
Ja jag har rökt. I nästan 14 år har jag rökt. Med avbrott för graviditet och amning. Men i övrigt aldrig försökt sluta. En hemlighet jag såklart hållt borta från bloggen eftersom hälsa och träning knappast går ihop med detta vidriga fenomen.
 
Nu fick det vara nog. När dottern ställde frågan om varför jag går iväg för att röka så kan jag inte svara.
Idioti, inget beteende jag vill visa/lära/försvara henne, dyrt som fan, o för att inte tala om hälsan och konditionen. Det kan tänkas konstigt att det kommer först 3 år efter jag börjat träna, men jag tror verkligen på att allt måste få ha sin tid för att motivationen skall finmas där. Nu är jag förbi det värsta och i ärlighetens namn har det inte varit så svårt... Det är nätterna som är oroliga och som ger lite sömn, men jag tänker på allt jag får och så fortsätter jag. Fortsätter att låta bli. ♥ 
 
 Jag mår så himla bra! 
 
 
Till top