sjukdom på sjukdom

Allmänt / Permalink / 0
Jag blir så glad när jag ser att ni är kvar härinne. Och jag har också beslutat mig för att sluta ursäkta för när jag inte uppdaterar utan helt enkelt göra det när tid och motivation finns. Det blir bättre så, inte sant?:) 
 
Denna sjukdomstid tog musten ur mig. Det känns som det varit något nu i X antal månader och jag är less på att "komma tillbaka". Livet är helt enkelt såhär ibland och det handlar nog inte så mycket om att "hitta tillbaka" varje gång man haft en paus, utan faktiskt bara om att fortsätta. Lite mage har man fått, men vad tusan... Vi kallar det "offseason" och keep on going. 
 
Mina mål har ju sklart förändrats en del men jag fokuserar fortfarande på att hinna med 100 pass innan midsommar. Jag är på pass 17 och har alltså en heel del att ta igen, men det skall gå. :D 
 
En välbehövlig hårklippning senare är jag som en ny människa:D 
 
 Redo för livet. 
 
 
Till top