TACK!

Inspiration / Permalink / 0
När jag i sista andetaget än en gång funderar på att stänga ner bloggen nås jag av så fina ord från en läsare/gammal vän att jag blir tårögd;
 
TACK ni älskade människor som tar er tid att berätta om det ni tänker. Er inspiration är MIN inspiration. Jag blir så jävla glad och taggad av det här! 
 
Den första skillnaden jag också märkte när jag började träna var ju just att jag mådde så mycket bättre psykiskt. JAG gör något för mig själv som min kropp mår bra av, jag framkallar resultat pågrund av det arbete jag lägger ner. Jag kan gå ner på gymet med huvudet högt över de framsteg jag gjort och se ljust på morgondagen och nästa mål. 
Träningen är mitt lyckopiller och om jag kan få fler att inse just detta känner jag mig mer än näjd med min insats ♥
 
Till top