...

Allmänt / Permalink / 1
 
 
Tyvärr ingen ljusning än, detta är den mest ihållande sjukdom jag nånsin varit med om. MEN- då förväntar jag mig desto mer energi när jag är tillbaka. Hepp hepp kurera mera! 
 
 
#1 - - Clara:

Hej!
Hittade på något sätt in på din blogg. HJÄLP vilken förändring och så bra du har kämpat! Det syns tydligt att hårt jobb betalar sig! :)
Det står säkert om jag läser längre tillbaka i bloggen, men hur kom du på att börja styrketräna? Är du självlärd?
Lycka till i fortsättningen!

Svar: Herregud TUSEN tack för din kommentar!
Jag är självlärd ja. Jag började styrketräna efter att jag träffade en kille som levde och andades styrketräning. Han lärde mig en hel del vad gäller kost och satte igång detta suget hos mig. Nu är det snart två år sedan jag började och jag fullkomligt älskar det. Belöningen i form av nya muskler som poppar fram är underbart!:D
Diana

Till top