Dietresultat vecka 3

Före- & Efter / Permalink / 0
-uteblir pga sjukdom. Haha
 
Nej men eftersom veckan blev som den blev med sjukdom, träningspaus osv så väljer jag att köra tredje veckan nu istället. Och jag MÅSTE sluta vara så hård mot mig själv.
 
Tog det fruktansvärt hårt att jag fick det stoppet som blev i Onsdags. Jag har ätit mycket och jag har ätit mer. Egentligen hade jag planer på att "sluta" med dieten, men bannemig nä. Inte när jag är så nära, lagt så mycket energi de första två veckorna osv osv. Så nu står jag här på startruta vecka 4 och tänker backa bak och köra om vecka 3. Gör om gör rätt. 
 
Mannen har gjort ett kollosalt bra jobb under dessa 3 veckor och tappat nästan 5 kg och XX antal cm här och var. Han kommer nu vända och istället börja bulka. Med samma upplägg om tretimmarsintervaller och samma sorts mat men betydligt mycket mer kalorier och proteiner. Hatten av mitt hjärta för din insats! 
 
Jag kommer fortsätta, men höja mitt kaloriintag till i alla fall 1800 om dagen. Såklart mer när jag tränar, men detta får bli min måttstock. Så får vi helt enkelt se vad som sker, om jag tappar 0,2 - 0,5 kg/veckan så är detta bra. Det får helt enkelt ta längre tid. Å ena sidan vill jag skrika Nu kör vi, men å andra sidan tänker jag inte sticka under stolen med att jag är bitter... Nånå. Nu fortsätter vi. Haha 
 
Nån månad mellan bilderna. Inte större, men definitivt mer definerad. Och det är ju detta jag vill. Så varför skulle jag sluta? Delicatobollarna får vänta... Haha 
 
Till top