Träningens dag 19/11 Friskis & Svettis Kristianstad

Gym / Friskis & Svettis, Träningens Dag / Permalink / 0
VILKEN DAG! Jag och Johanna träffade ännu en Johanna på plats. Vi var 3 svettiga tjejer efter några timmar vill jag lova.
 
Först cirkelgym och sedan fick jag äntligen testa Syngryn (TMI) på ett pass. Gaaaaalet kul! Roterande stationer iform av slå slägga, dra rep, kasta medicinboll, rodd med kettelbells, TRX-verktyg osv osv. Jag log mig igenom svetten! 
 
Instruktören visar en station i Syngryn med TRX Rip trainer.
 
Bullarmen jobbar. haha

Efter dessa två pass körde vi även ett bicepspass i deras stoooooora gymlokal. Jag gillar Friskis lokaler väldigt mycket, men tyvärr känns inte priset rimligt trots detta så jag är bra nöjd med mitt lokala Släggan:)
En otroligt rolig dag. Blir alltid lika förvånad över deras ledare som är så übertrevliga och pushiga. 
 
Tack för denna gång Friskis
 
Till top