Axlar och rygg!

Allmänt / Permalink / 1

Igår fick jag barnvakt av älskling för att få in på gymet och kötta en dryg timme. Det blev ett riktigt grymt rygg- och axelpass avslutat med 20 minuter på trappmaskinen. 

körde lite tvärtom-ryggövningar med brett grepp i sittande rodd och smalt grepp i latsdraget till exempel. Riktigt gott. 

Tog en axelbild och jämförde sedan med den bild där jag tyckte jag såg väldigt smal ut under min diet- Det är ju faktiskt inte jättestor skillnad? Det mesta sitter i huvudet... Haha. 
 
TREVLIG HELG!!!! 
 
 
 
#1 - - sandra nensén:

Var ett tag sen jag va inne och kika, FAN va snygg du är kvinna, du är verkligen en inspirations källa. Hoppas jag blir lika snygg som dig en dag ;)
Har du nåt bra sätt att bränna fett? muskler bygger jag bra men fläsket vill inte försvinna ;)

Svar: TUSEN TACK! Jag har haft en liten svacka vad gäller både blogg och träning och inte riktigt velat ta åt mig av denna underbara kommentar, men tusen tack så gullig du är:D Jag tycker det ser riktigt bra ut (var inne o kikade på din blogg) det du kan göra är att lägga till intervallpass på 20 min två ggr/vecka utöver ditt vanliga styrkeprogram. Tänk 20 sek så snabbt du kan, 10 sek vila/lugnare tempo på valfri konditionsmakapär. Efterförbränningen efter ett intervallpass är superhög och bränner alltså långt efter att du gått hem från gymet;)
Diana

Till top