Godmorrn!

Gym / Permalink / 0
Hur mår ni mina fina vänner?
 
Igår plockade jag upp skräpmat på väg hem, drog för persiennerna och lade mig i soffan. 
...men efter en halvtimme när jag insåg att klockan inte var mer än sju och kändes som ett fruktansvärt slöseri med tid att ligga där hela kvällen så jag borstade av mig, bytte om till träningskläder och gick till Bromölla Spinning. 
 
Började med ben, men blev tillslut nästan ett helkroppspass. Fokus på ben och axlar. Märklig kombo... Haha. Får bli vilodag idag. Var ganska tidigt helt själv på gymet vilket verkligen gör att man kan pressa sig till max! Häärligt 
 
Squats i smith
Utfall i smith
Hantellyft för axlarna
Militärpress med stång 
"Fjärilen" med hantlar
Insida och utsida lår i maskin
 
Rumpan fortsätter med sitt lyft. I like i like. Och så satans nöjd jag var efter. Ibland måste man verkligen draaaaa upp sig själv för att träningen skall bli av. Men så värt det;) 
 
Till top