#legnight

Gym / Permalink / 1
 
Det utlovade benpasset blev ännu ett nattapass. Jag som trott att jag är rätt så stark i benen, fick mig en liten tankeställare igår. 170 kg i benpress (ingen förbättring) men 180 kg utan problem när vi körde vaderna i pressen (!?) haha. Hur är det ens möjligt? Pär tar 300-400 kg i vanlig benpress och låg på samma som mig när vaderna pressades. Är det för att man gått i klackar?
 

Kämparfaces!!!
 
Riktigt gottepass, men även inatt för lite sömn. Jag kan inte träna så sent för har såå svårt att komma till ro efter ett pass. Idag skall vi ut och käka med jobbet och sen blir det sovmorgon imorrn så jag förhoppningsvis hinner ta mig ett bicepspass under Lördagen. 
 
Trevlig helg ma peeps! 
#1 - - Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo:

Herrejäklar vad stark du är! :P

Till top