Jordnötssmör!

Kost och tillskott / Fitnessnudlar, jordnötssmör / Permalink / 2
... I min jakt på nya maträtter och idéer och tips har jag länge funderat över jordnötssmöret. Det verkar var ett bra alternativ till sötma med bra fetter och högt proteininehåll men jag har haft svårt att hitta användningsområden för just detta.
 
Visar sig att man verkar kunna ha det till det mesta! :D På gröt, i proteinshaken, med mosad banan, på mackan eller med äpple... U name it. Ett bra alternativ till mellanmålet helt enkelt. 
 
Kolla bara in här hos Kanel & Kardemumma vad mycket gott man kan göra.
 
...och detta då? God damn... dreglar lite. Kan jag äta detta till frukost?! Här finns recept.
 
bodystore.com har nu ett helt sjukt bra erbjudande på 1,5 KG jordnötssmör och 16 pack fitness/ shiratakinudlar. Tror nog tusan jag nappar på detta... Nudlarna har jag skrivit tidigare om här
#1 - - Lisa:

Inte för att vara den som är den, MEN Green Choice ekologiska jordnötssmör är betydligen godare än Kung Markattas om du frågar mig :)

Köpte det senast på ICA!

http://www.haugen-gruppen.se/produkter/1205/19759/19818/19535/jordnotssmor-crunchy.aspx

Svar: Aaah! TACK!:D
Diana

#2 - - Jessica:

Shiratakinudlar finns på Ica, 20:- för ett paket på 200gr.
På Ica Maxi i Kristianstad fanns de innan på den asiatiska hyllan.

Svar: Yes i know:) Brukar faktiskt köpa dem:D
Diana

Till top