Bara fantasin sätter stopp

Hemmaträning & Uteträning / Permalink / 0
 
Fyra dagar med löpning, en dag med gym och en dag med uteövningar. Inte illa pinkat för en dryg veckas semester med lilldonnan. Det har dock blivit seeena pass. Kring midnatt efter att hon somnat har man kunnat se mig skutta längs skogskanten för att rasta av mig. Allt från 4 km-pass till ett grymt 8 km backintervallspass med systern. Så jäääkla härligt!
 
Jag hade packat med mig ett gummiband upp [komplett hemmagym som inte ens väger 1kg. Inga ursäkter] Dessa kapade jag med kniv för att komma åt handtagen och knyta fast i spännband från Biltema... Et Voila en TRX! :D:D:D Efter att pappa flyttat fram min gamla gungställning med traktor kunde jag köra massa rygg och bröstövningar i den medan jag battlades mot myggen^^
 
Tjusigt va?;) 
 
Testing testing. 
Allt går med lite fantasi:D 
Till top