"Är du en man eller kvinna?"

Diana tycker / Permalink / 2
I helgen kommer det fram en kvinna till mig och på fullaste allvar frågar om jag är en man eller kvinna. För sin manlige kompis räkning. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta... Haha. Gick i alla fall fram till honom, men vad jag sa låter jag vara osagt här;) Men vad spelar det för roll? Och varför måste du fråga? 
 
Oavsett. WTF. Jag säger det med en bild i min butchigaste tjurnackepose; 
 
 
// Mannen i fråga ;) 
#1 - - Clarisse/Hannele.:

Som jag skrev på instagram, vad är det för jävla idiotfråga? Seriöst. För det första, vad spelar det för roll egentligen? Dessutom... du ser inte ut som en man, inte alls. Om man nu måste definiera folk som man eller kvinna efter utseende.

Svar: Nej jag förstår inte heller grejen riktigt...? Och varför man känner sig berättigad till att gå fram och fråga? haha.
Kul o se dig härinne! :D
Diana

#2 - - Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo:

Men seriöst? De va de dummaste jag hört!

Svar: Hahaha ja jag säger då det
Diana

Till top