Svettisbildbomb från Friskis & Svettis nyinvigning

Diana tycker, Gym / Friskis&Svettis, Inspiration, Träningens Dag / Permalink / 0
Panoramafoto på invigningstalet. 415 personer kom för att se det nya fräscha Friskis & Svettis i Kristianstad!:)
 
Jag och chefen fanns på plats från bandklippningen vid 12 och stod mest hänförda med öppna munnar till lokalerna, maskinerna, passen, personalen. Vilket ställe! Så sinnesjukt inspirerande att vi knappt visste var vi skulle börja. De bjöd på bananer, godis och vatten och i vart hörn stod en funktionär eller anställd som gladligen hjälpte en med våra frågor eller övningsförslag.  
 
Vi värmde upp på rodden och jag slog mitt rekord på 2000 meter med över en minut!:)
 
Schemat var så smockfullt av aktiviteter att det kändes som att plocka från en tapasbar. Vi bestämde oss dock för att testa Gympa Puls och CirkelGym vilket jag är glad för. Roligare pass har jag aldrig varit med om! Ledarna var så sinnesjukt inspirerande och peppande att jag inte kunde gör annat än mitt alldra bästa. Den manliga ledaren på cirkelgymet var en sån där klassisk PT som man ser på film som stod och skrek en i ansiktet att pressa sig hårdare och hårdare! När jag tittade över lokalen till en man som stod med  ryggmaskinen så möttes vi upp i ett sånt där genuint svettleende. Åååh vilken känsla! :D
 
Superglada och supersvettiga flickor!:)
 
I övrigt så gjorde vi några 1minutersövningar i syngryn med rep, kettelbell och roterande planka. Jag passade även på att testa TRX-banden som man hört så mcyket om.
 
Jag kan säga såhär: När jag nu är "In between gym's" så är valet ganska så jäkla enkelt:
Jag är friskis-frälst till tårna!
Till top