Min formresa

Före- & Efter / Formresa, Före efter, Viktresa / Permalink / 6
 
På dessa två bilder väger jag lika mycket.
 
-konstpaus-
 
Mellan Februari och Oktober i år har jag alltså gått ner 2 klädstorlekar, totalt omformat hela kroppen och fått betydligt bättre styrka och kondition -medan vågen stått "still". Detta är ett så slående bevis för att man inte skall stirra sig blind på kilon, att jag egentligen inte behöver säga mer.
 
Och jag är glad att jag under min lilla träningsbloggskarriär gått in med andan att kilona är ovesäntliga. Inte ens centimetrar är betydande för mig. Jag ser att saker händer. Jag känner att saker händer. Och jag mår så jävla bra!
 
Bilderna ovan är inte före- och efterbilder för mig. Det är en beskrivande bild av vad som händer när man tar hand om sig själv och när det får synas utåt. Fler bilder kommer komma och förhoppningsvis och förmodat kommer nästa bild visa på ännu ett resultat.
 
Jag önskar alla att uppleva det jag känner när jag ser dessa bilder! Bege er ut för guds skull! :D
#1 - - Ditt största fan!:

Herre min gud vilken skillnad!
Du ska vara så grymt stolt över dig själv och det du presterat trots att det slinker ner någon delicatoboll ibland.

Svar: Men OJ ett fan utan namn;) Haha. TACK!!!
Diana

#2 - - Frida:

JAg vet att det är att man mår bra på insidan som är viktigast men jag måste ändå få säga att WOW! Du ser fantastisk ut! Vilken otrolig skillnad :D

Svar: Tusen Tack Frida!:D:D:D
Diana

#3 - - yevonde:

Sjukt bra jobbat! Jag lider tyvärr fortfarande av förlossningsskador. Simmar men det är inte så effektivt för mig. LÄngtar efter träning men när livmodern känns som den sitter vid knäna så fort jag rör mig..? 2 år snart. Och en operation.

Svar: Usch. Jobbigt.. Ja det gäller att hitta en väg efter sina egna förutsättnignar och förmågor. Mina knän pallar inte cykling tex. Heja dig!
Diana

#4 - - Mamma:

Å herreguuuuud vilken skillnad !!! Din jäääkel...
Sjukt bra jobbat !!


LOVE U !

#5 - - S:

blir så jäävla glad av detta!! du inspirerar o taggar en som f*n !! :D

#6 - - Romeo Patrick - Myway2Fitness.se:

Imponerande!! Bra jobbat!

Till top