Helgen

Allmänt / Permalink / 2
Har firats med fina vänner och tomteluvor i ett misslyckat försök att råda bot på min rinnande näsa. Haha.
Men kul har jag haft!:) 
#1 - - eriika:

hot mama!

#2 - - Lisa:

Jag följde dig förut när du hade den gamla bloggen, innan din dotter var född och tyckte att den var rolig och trevlig att läsa. Riktigt kul att du har startat den här istället nu och att det går så bra för dig med träningen! Satt precis och funderade på om jag skulle orka mig iväg till gymmet idag pga av vädret men så läste jag lite här och tänkte; "varför inte? idag vill jag ju se lite resultat!" Så nu ska jag snart dra dit. Tack för inspon! :D

Svar: GUD så roligt att läsa! Välkommen hit:D Jag skall strax återgå till min normala bloggfrekvens så stay tooned;)
Helt rätt inställning. Visst var det värt det efteråt?:D
Diana

Till top